• Aké otázky si kupujúci kladie?
  • Aké pomôcť zákaznikovy ku kúpe produktu?
  • Aký je rozdiel medzi kupujúcim a spotrebitelom?

Kupujúci nemusí byť spotrebiteľom! – Napríklad v obchode s krmivom pre psa je človek kupujúcim, ale nie spotrebiteľom.

Čo je Merchandising?

V najširšom zmysle je merchandising akýkoľvek postup, ktorý prispieva k predaju výrobkov. Na úrovni obchodu sa merchandising týka rozmanitosti výrobkov dostupných na predaj a hlavne spôsobu vystavenia týchto výrobkov tak, že podvedome stimuluje záujem a podnecuje zákazníkov k nákupu.

  • Je to najúčinnejší spôsob, ako pomocou vystavenia produktu, zmeníte zákazníka na kupujúceho.
  • Na základe psychologických znalostí ľudského správania a aktuálnych trendov.
Teraz si predstavte, čo Vám prinesie sila merchandisingu

Čo sa naučíme?

  • Umiestnenie produktu – kategória / miesto v obchode.
  • Čo je „veľký trojuholník“
  • Účinky umiestnenie na ľudskú myseľ.
  • Vzťahy medzi spotrebiteľom a kupujúcim a ako ovplyvňujú rozhodnutia.
  • Procesy rozhodovania v obchode – čo robiť a čo vedieť.

O tréningu

Šité na mieru

Kapacita ľudí a časové obdobie je možné dohodnúť podľa potrieb vašej spoločnosti.

Cieľová skupina

Riešenie pre každú spoločnosť, ktorá predáva svoje výrobky prostredníctvom fyzického obchodu.
Mám zájem vedieť viac.