O Companio

Hra simulujúca reálny trh, vyvinutá s dôrazom na to, aby jeho účastníci mali možnosť prežiť čo najrealistickejšie rozhodovacie procesy vo firmách. Zároveň však je myslené aj na jednoduchosť pre účastníkov. Spoznávate priestor na rozvoj, volíte stratégiu a učíte sa vďaka Vaším chybám.

K dispozícii v 2 verziách:

Obchodná firma
Výrobná firma
  • 1)Analýza a Stratégia

    Tímy najprv vypočítajú mesačné náklady spoločnosti v súčasnom stave a analyzujú možnosti do budúcnosti pre výber stratégie.

  • 2) Nákup materiálu

    Na trhu existuje obmedzený počet materiálov. Niekedy nestačí na splnenie potrieb tímov. V tomto prípade sa materiál predáva od najvyššej ponuky.

  • 3) Výroba

    Výroba stojí peniaze – zamestnanci, energia, doprava. To všetko na každú spoločnosť / továreň.

  • 4) Predaj

    Stratégia tímu sa ukáže v poslednej fáze, keď tímy súťažia s ostatnými v predaji na jednom trhu. Potreby trhu sú obmedzené a môže existovať viac produktov ako trhu žiada. V tomto prípade predá najskôr tím s najlacnejšou ponukou.

COMPANIO MARKET ENGINE

Realistické prostredie umožňuje simulovať scenáre ako „finančná kríza“, „dumping“, „nedostatok zásobovania“ len ako následok rozhodnutí samotných účastníkov – rovnako ako v skutočnom živote. Z tohto dôvodu je hra zameraná iba na základné trhové princípy, ktoré umožňujú menej času potrebného na naučenie sa pravidiel hry.

Výherca je tím s najvyšším ziskom na konci hry!

Porovnajme!

Iný obchodný simulátor

Účastníci sa učia robením chýb.

Mimoriadne realistické scenáre s dôrazom na všetky podrobnosti.

Na naučenie sa pravidiel je potrebný týždeň štúdia doma.

Dostupné pre korporácie s veľkým rozpočtom.

Companio

Účastníci sa učia robením chýb.

Mimoriadne realistické scenáre s dôrazom na základné trhové princípy.

1 hodina pred začiatkom hry stačí na pravidlá.

Dostupné pre korporácie, stredné a malé podniky.

Čo sa naučíte?

Na konci simulácie príde analýza, pri ktorej nastanú otázky typu:

  • Prečo ste kupovali ďalšiu spoločnosť? Bolo to správne rozhodnutie?
  • Prečo ste kúpili viac materiálu? Dokázali ste ich využiť?
  • Prečo ste si brali pôžičku? Pomohla Vám?
  • Akú stratégiu cenotvorby ste zvolili pri predaji?

Kľúčom k zlepšeniu sú odpovede na tieto alebo podobné otázky, ktoré sa objavia po alebo počas hry.

Vždy je oveľa lacnejšie poučiť sa z chýb v simulácii ako z chýb v živote.

Mám zájem vedieť viac.

    Mediation BONUS

    Vzhľadom k tomu, že účastníci robia rozhodnutia a preberajú zodpovednosť, s väčšou pravdepodobnosťou pochopia rozhodnutia svojich manažérov a seba navzájom. Na druhej strane manažéri lepšie vidia a chápu pohľad svojich zamestnancov.