- Aké otázky si kupujúci kladie?
- Ako pomôcť zákaznikovy ku kúpe produktu?
- Aký je rozdiel medzi kupujúcim a spotrebitelom?
Kupujúci nemusí byť spotrebiteľom! – Napríklad v obchode s krmivom pre psa je človek kupujúcim, ale nie spotrebiteľom.
Čo je Merchandising?
V najširšom zmysle je merchandising akýkoľvek postup, ktorý prispieva k predaju výrobkov. Na úrovni obchodu sa merchandising týka rozmanitosti výrobkov dostupných na predaj a hlavne spôsobu vystavenia týchto výrobkov tak, že podvedome stimuluje záujem a podnecuje zákazníkov k nákupu.
- Je to najúčinnejší spôsob, ako pomocou vystavenia produktu, zmeníte zákazníka na kupujúceho.
- Na základe psychologických znalostí ľudského správania a aktuálnych trendov.
Teraz si predstavte, čo Vám prinesie sila merchandisingu
Čo sa naučíte?
- Umiestnenie produktu – kategória / miesto v obchode.
- Čo je „veľký trojuholník“
- Účinky umiestnenie na ľudskú myseľ.
- Vzťahy medzi spotrebiteľom a kupujúcim a ako ovplyvňujú rozhodnutia.
- Procesy rozhodovania v obchode – čo robiť a čo vedieť.
O tréningu
Mám záujem vedieť viac.