O službe

Riadenie kategorií (Category management) je 8 krokoví proces s cieľom porozumieť vášmu zákazníkovi alebo klientovi s cieľom naplniť jeho potreby, ciele. Ide o zladenie vášho procesu so správnou stratégiou, ktorá Vám pomôže vyniknúť a dosiahnuť očakávaný zisk.

Ako Vám teda prinesie táto služba úžitok?

Efektívny cashflow

80/20 - zacieliť sa na výkonnosť

Inteligentný sortiment

Pre:

Ecommerce
Retail
Sklady
Služba je šitá na mieru Vašej firme.

8 krokov procesu

  • Zadefinovanie: a pomenovanie kategórie (prístup zákazníka – analýzy zamerané na rozhodovací proces)
  • Úloha: Definovanie účelu kategórie z marketingového hľadiska (prepojenie cieľovej skupiny kategórie s cieľovou skupinou, lojalita)
  • Hodnotenie: Stanovenie aktuálneho výkonu a pozície kategórie (bench-marking)
  • Ciele: Stanovenie výkonnostných a marketingových cieľov kategórie (systém merateľných ukazovateľov)
  • Stratégia: Cieľové skupiny, umiestnenie kategórie, šírka a hĺbka sortimentu, rozvrhnutie obchodu (+ umiestnenia impulzov)
  • Taktika: Merchandising, optimalizácia sortimentu, optimalizácia cien, optimalizácia inovácií, ktoré zaručia implementáciu stratégie.
  • Úvodný plán: Implementácia plánu podnikateľskej kategórie pomocou harmonogramu a výkaz zodpovednosti.
  • Prieskum kategórie: Pravidelné meranie, pozorovanie a úprava kategórie
Začnime diskusiu o prvom kroku:
Mám záujem vedieť viac.